måndag 4 januari 2010

Vinterblek och torrt hår?

Visst finns det säkert viktigare saker att tänka på inför det nya året, fast som jag alltid säger...
Det viktigaste är att man själv mår bra, annars så blir omgivningen lidande. Så våga vara lite mer egoistiskt, men på rätt sätt ;-)

Jag har smörjt in mig och skaffat en "bus-bränna" och även gjort en inpackning för håret. Känns som en bra start på den nya året, för snart är man tillbaka på jobbet igen.


Så med tunn plånbok efter alla helger så har jag hittat produkter som funkar som inte kostar alltför mycket.



2 kommentarer:

  1. nu får du allt ta och lägga in lite bilder på dig själv också!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, då blir väl bloggen anmäld ;-) Men jag lovar att komma med bilder framöver, även om jag inte blir bra på bild.
    //Stina :-)

    SvaraRadera