tisdag 27 april 2010

Puh, vilken helg!



Nu vet jag hur en bil känner sig som varit på verkstaden och blivit fixad :-)

Även om mitt frisörbesök blev en K A T A S T R O F så får jag bita ihop och låta bli att klippa mig på ett år. Så gissa om det blev tröstshopping och även en minimanikyr. Vaxningen gjorde ont, det gör ont... men bryn och fransar blev fina.

Gjorde fynd på Lindex som hade någon sorts kampanj på blusar/ tunikor för 98 kr oavsett ord. pris. Köpte 2 st och "sparade" 450 kr. Det blev en vit och en aprikos...

Sen hade jag även spanat in en blus från InWear, men den kostade 900kr, men så skulle dom stänga ytterligare en butik här i Kfem i Vällingby och då var den nedsatt 50%.

Sist men inte minst så har jag även uppdaterat min träningsgarderob, lite nytta ska man väl också göra, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar