söndag 27 december 2009

Nu är MELLANDAGSREAN igång...


...men vad ska man KÖPA då?

Jo, BASKLÄDER som aldrig går ur tiden.

Då menar jag:
Jeans, kavajer, lite finare toppar, vit skjorta, kofta/cardigan och kostym (gärna mörkgrå). Eller varför inte en klänning till nyår.




Själv var jag igång redan innan jul då H&M började sin rea tidigare.
Nu har jag is i magen tills det blir 50-70% på rean eller som det bästa av allt, när det blir halva reapriset.


Fast jag kunde ändå inte låta att hålla tassarna i styr igår. För något annat som också är bra att köpa på rea är träningskläder, så då det blev ett par funktionella träningsbyxor, som man dels kunde dra ihop nere vid foten + bakficka med blixtlås. Bara 149kr (249kr)STADIUM.



P.S Imorron ska jag och min kompis "S" ut och spana på stan, får se om jag kan tipsa om nåt mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar