söndag 6 december 2009

Välkommen till min modeblogg!


Hm, det känns lite konstigt att börja modeblogga vid 42 års ålder, men det finns väl ingen åldergräns på stil och mode...eller?

Jag vet att stil inte kan köpas för pengar, vilket vi kan se på kändisar och skådisar. Stil behöver inte heller kosta en förmögenhet, själv är 90% av innehållet i min garderob köpt på rea. Man kan göra mycket med små medel, vilket jag ska tipsa om i min blogg.

Kommer även tipsa om billiga resor och smarriga inslag av alla dess slag...



Trevlig 2:a advent!

Stina :-)


6 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden. :)

    SvaraRadera
  2. Hello! Var i Farsta C i lördags med en kompis, hon ska alltid lukta och kolla in nya parfymer, och fck syn på nya från Lancome, Hypnose Sense. Den följde inte med min kompis hem , utan den rackarn följde med mej i stället :)
    /Susann

    SvaraRadera
  3. Hej. Fin sida. / Bosse

    SvaraRadera
  4. Jättebra idé med modeblogg för folk med mer "normala" storlekar som motvikt till alla sizezero-bloggare....Kramis från Hiljas matte!

    SvaraRadera
  5. Rackarns ball sida Stina! / Viviann

    SvaraRadera
  6. kul sida stina
    ////kramar Irene

    SvaraRadera